آخرین اخبار
کد مطلب: 146992
نماينده شوراهاي اسلامي لردگان در شوراي اسلامي استان
80 درصد مدارس عشايري لردگان معلم ورزش ندارند
تاریخ انتشار : 1401/08/23
نمایش : 590
نماينده شوراهاي اسلامي شهرستان لردگان در شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: 80 درصد مدارس عشايري از جمله دبستان ايمان سردشت معلم ورزش ندارد که اين موضوع يک معضل جدي شده است.
به گزارش سلام لردگان؛ عطاالله حسين پور در جلسه با معاونان ادارت آموزش و پرورش و جوانان استان، در خصوص مشکلات شهرستان لردگان اظهار کرد : کم بودن سرانه ورزشي در شهرستان لردگان و فعاليت نداشتن نمايندگي هاي ورزش در بخش هاي شهرستان به ويژه رودشت بايد مورد توجه قرار گيرد.

 وي با اشاره به کهنه و فرسوده شدن هيات هاي ورزشي شهرستان لردگان افزوده : به دليل تغيير نکردن روئسا  و استفاده  نکردن از نيروهاي مجرب و جوان ، باعث فعال نبودن هيات هاي ورزشي شهرستان شده است.

نماينده شوراهاي اسلامي شهرستان لردگان در شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به نبود استخر شنا و زمين ورزشي در اختيار مدارس در شهرستان لردگان، تصريح کرد: انتظار مي رود حداقل زمين هاي ورزشي که در بعضي مدارس وجود دارد، مسطح، ايمن سازي و قابل استفاده شود و مسئولان سالن هاي ورزشي با مدارس همکاري کنند و سانس هاي ظهر تا عصر را در اختيار مدارس قرار دهند.

 نماينده شوراهاي اسلامي شهرستان لردگان در شوراي اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت:  80 درصد مدارس عشايري از جمله دبستان ايمان سردشت معلم ورزش ندارد که اين موضوع يک معضل جدي شده است.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس